Tuesday, April 7, 2009

欢迎光临,这是我的第一个博客! Welcome to my first ever blog!


嗯,本人只是一个普通人,去年高中毕业,智商一般,没什么优点,缺点就是没什么优点,兴趣是打羽球,游泳,看动漫,看戏,玩游戏,上网等等,我是被朋友介绍后才打算开博客的,反正最近在家无所事事。咳咳,废话太多了,言归正传,我在这里希望能和大家交朋友,分享我们共同的兴趣,我会在博客发表一些文章和图片,供大家一起欣赏。最后希望大家可以常常光临我的博客,发表自己的意见吧。请大家多多支持,常常留言喔!!
Hihi, i create this blog because want to make more friends and share our common opinions and interests, i will post my blogs and some pictures with u all, hope u all can always visit my blog and leave some comment lo!!

No comments:

Post a Comment